• Μικρές Ιστορίες

Από το κείμενο στην παράσταση. Ο πρίγκιπας Μισός»

Βιωματικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς στις Μικρές Ιστορίες!

Το σεμινάριο απευθύνεται σε παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής, νηπιαγωγούς, φοιτητές παιδαγωγικών σχολών

ΗΜΕΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 

Κυριακή 28 Μαΐου 2017

ΩΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

11:00-15:00

ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 20 ευρώ (Δίνεται βεβαίωση συμμετοχής και το βιβλίο «Ο πρίγκιπας Μισός»)
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: παιδαγωγούς προσχολικής εκπαίδευσης, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, εμψυχωτές θεατρικής αγωγής, φοιτητές ανάλογων σχολών.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ μέχρι την Παρασκευή 26 Μαΐου στο info@mikresistories.gr γράφοντας τον τίτλο του σεμιναρίου και τα στοιχεία σας.

 

 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το Κυριακή 28 Μαίου στις Μικρές Ιστορίες, ο ηθοποιός Μάριος Παραδείσης, πραγματοποιεί σεμινάριο με θέμα: «Από το κείμενο στην παράσταση. Ο πρίγκιπας Μισός» σε συνεργασία με την παιδαγωγό Κατερίνα Ανωγιαννάκη.
Το σεμινάριο αφορά την διαδικασία που εφαρμόζουμε για να φτάσουμε από το κείμενο στην παράσταση με μια ομάδα παιδιών. Το παραμύθι της Κατερίνας Ανωγιαννάκη «Ο πρίγκιπας Μισός» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο, θα αποτελέσει αφορμή για να βιώσουν οι συμμετέχοντες τις θεατρικές τεχνικές που χρησιμοποιούμε για οδηγήσουμε μια ομάδα στην δημιουργία μιας παράστασης στην τάξη μας.
Θεματικές που θα επεξεργαστούμε:

  • Πως το κείμενο γίνεται αφορμή για δράση; Πως εισάγεται στην τάξη και πως γίνεται η προσέγγιση του ανάλογα με κάθε ηλικιακή ομάδα;
  • Τεχνικές έκφρασης. Σωματικό θέατρο. Αυτοσχεδιασμοί με στόχο την προσέγγιση ρόλου. 
  • Ανάλυση χαρακτήρα, προσέγγιση, δημιουργία περιβάλλοντα χώρου δράσης.
  • Πως γίνεται να δημιουργήσουμε ένα ρόλο με την συμμετοχή πολλών παιδιών; Τεχνικές σωματικής έκφρασης. 
  • Πως παρουσιάζουμε μια παράσταση; Δημιουργία παράστασης από τους συμμετέχοντες.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ

Ο Μάριος Παραδείσης ασχολείται με το θέατρο από το 2009 ως μέλος της θεατρικής ομάδας του Πολυτεχνείου Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε στις παραστάσεις της ομάδας ως ηθοποιός μέχρι το 2013. Την επόμενη χρονιά σκηνοθέτησε στη Θεσσαλονίκη το θεατρικό έργο «Απόπειρες» του Μάρτιν Γκριμπ. Το 2015 ξανά σκηνοθετεί στην ομάδα του Πολυτεχνείου το θεατρικό κείμενο «Ο Ιβάν και τα σκυλιά» της Χάτι Νέιλορ. Παράλληλα δημιούργησε μια θεατρική ομάδα με στελέχη της κατασκήνωσης ΣΚΟΥΡΑΣ Χαλκιδικής, με την οποία σκηνοθέτησε την παιδική παράσταση «Περπατώ εις το δάσος» της Στέλλας Μιχαηλίδου.
Από το 2013 έως 2015 συμμετείχε ως ηθοποιός στην θεατρική ομάδα Θέατρο ΕΦ. Τα καλοκαίρια του 2014 και 2015 εργάστηκε στην κατασκήνωση ΣΚΟΥΡΑΣ κάνοντας θεατρικό παιχνίδι σε παιδιά από 5-16 χρονών. Το καλοκαίρι του 2016 ήταν συνεργάτης στο summer camp στην Τεχνόπολη του Δημου Αθηναίων, σε συνεργασία με τις ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ, ως κύριος εμψυχωτής ομάδας, οργανώνοντας δράσεις για τα παιδιά μέσα από το θεατρικό παιχνίδι.
Από τον Οκτώβρη του 2015 βρίσκεται μόνινα στην Αθήνα και σπουδάζει στην δραματική σχολή Δήλος.

Η Κατερίνα Ανωγιαννάκη είναι παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής, απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών με ειδίκευση στην Παιδαγωγική Θεάτρου. Από το 1998 εργάζεται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων ως εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, ενώ έχει σχεδιάσει και εμψυχώσει σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα Αισθητικής Αγωγής και Αγωγής Υγείας. Έχει συνεργαστεί με την ΕΡΤ ως βοηθός παραγωγής σε παιδικά προγράμματα, έχει διδάξει κουκλοθέατρο στα ΤΕΙ Αθήνας και έχει σχεδιάσει και οργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά σε συνεργασία με διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΚΕΠΑ, εκδοτικούς οίκους κ.λπ.). Έχει εργαστεί ως βοηθός σκηνοθέτη σε παιδικές θεατρικές παραστάσεις, ενώ το 2012 διασκεύασε και σκηνοθέτησε την παράσταση για παιδιά Μια Κυριακή του Απρίλη, βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Άλκης Ζέη και το 2016 την βρεφική παράσταση “Αυτό”.
Από το 2011 έχει ιδρύσει μαζί με άλλους δύο συνεργάτες τον χώρο δημιουργικών δράσεων «Μικρές Ιστορίες» και είναι υπεύθυνη για την παιδαγωγική και καλλιτεχνική προσέγγιση των δράσεών του. Από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ κυκλοφορούν τα βιβλία της Ένα δέντρο για τις 4 εποχές του χρόνου, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2011), Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη: Γλυπτική, ζωγραφική, φωτογραφία, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2012), “Ο Πρίγκιπας Μισός” (2015), «Χωρίς Παπούτσια» (2017)