• Μικρές Ιστορίες

Όλα αρχίζουν από την αρχή

 {Οι τρεις πρώτοι μήνες της σχολικής χρονιάς (Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος) και η σημασία τους στην εκπαιδευτική διαδικασία}

Λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς, συζητάμε για το ξεκίνημα της επόμενης.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής, νηπιαγωγούς, φοιτητές παιδαγωγικών σχολών 

ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2018

ΩΡΑ 10:00-15:00

ΚΟΣΤΟΣ 30 ευρώ (25 ευρώ για φοιτητές/ανέργους, 20 ευρώ/άτομο για γκρουπ 4 ατόμων και πάνω)

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ Νάντια Κούτσικου-παιδαγωγός

 
 
Την Κυριακή 20 Μαίου από τις 10:00-15:00, η παιδαγωγός Νάντια Κούτσικου και οι Μικρές Ιστορίες διοργανώνουν  σεμινάριο με θέμα:

Όλα αρχίζουν από την αρχή- 

{Οι τρεις πρώτοι μήνες της σχολικής χρονιάς (Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος) και η σημασία τους στην εκπαιδευτική διαδικασία}

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΣΕΠΤΕΒΡΗΣ: Προσαρμογή
Η μέθοδος του Βερολίνου και τρόποι εφαρμογής της στο εργασιακό περιβάλλον του κάθε παιδαγωγού

ΟΚΤΩΒΡΗΣ: Οργάνωση χώρου και ελεύθερο παιχνίδι
Πώς μπορεί να βοηθήσει η παιδοκεντρική οργάνωση της τάξης σε γωνιές, στην ενίσχυση της ομάδας; Με ποιο τρόπο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές για να εδραιώσουμε την αίσθηση της ασφάλειας των παιδιών στο σχολείο;

NOΕΜΒΡΗΣ: Η μέθοδος Project
Πώς ξεκινάμε project με τα πολύ μικρά παιδιά (κάτω των 3 ετών), και πώς με τα μεγαλύτερα (3+ ετών); Τι σημαίνει για τα παιδιά να δουλεύουν τα διάφορα διδακτικά θέματα μέσα από σχέδια εργασίας και ποιος είναι ο ρόλος μας μέσα σε αυτήν τη διαδικασία; Με ποιους τρόπους τα βοηθάμε να διαλέξουν το θέμα, να οργανώσουν την εργασία τους και να προτείνουν ιδέες;

ΔΟΜΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

10:00-11:00 Γνωριμία – Εισαγωγή
 Συζήτηση για τον παιδοκεντρικό τρόπο αγωγής στην προσχολική   ηλικία (Froebel, Montessori, Reggio Emilia, Ανοιχτές τάξεις, Σχολεία  του Δάσους)
11:00-12:00 Η προσαρμογή του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον  (η μέθοδος του Βερολίνου, παραλλαγές της, στόχοι, το τρίγωνο  Παιδί-Γονιός-Παιδαγωγός)
12:00-13:00 Οργάνωση χώρου σε γωνιές (στόχοι, διαδικασία).
Τι είναι το ελεύθερο παιχνίδι και πώς το διαχειριζόμαστε; Με ποιο  τρόπο βοηθάμε τα παιδιά να εκφράσουν τις ιδέες τους και πώς  βάζουμε τις βάσεις για να γίνει η μάθηση δική τους απόφαση;
13:00-13:30 Διάλειμμα
13:30-14:30 Η μέθοδος Project
Με ποιο τρόπο την εισάγουμε στην ομάδα, και πώς βοηθάμε τα  παιδιά να οργανώσουν μόνα τους την εκπαιδευτική διαδικασία; Πόσο σημαντική είναι η αυτοαγωγή, και πόσο ευέλικτο μπορεί να γίνει το  δικό μας πρόγραμμα για να χωρέσει το δικό τους;
 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στο 210 9227730 ή στο info@mikresistories.gr γράφοντας τον τίτλο της εκδήλώσης και τα στοχεία σας (όνομα, ιδιότητα, τηλέφωνο)
  • ΔΙΝΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ εφόσον ζητηθεί

Βιογραφικό Νάντιας Κούτσικου

Η Νάντια Κούτσικου σπούδασε Βρεφονηπιαγωγός στο Τ.Ε.Ι. Αθηνών και εργάστηκε ως παιδαγωγός στο Πρότυπο Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής. Συνεργάστηκε με την Ε.Α.Δ.Α.Π. (Εταιρεία για την Ανάπτυξη και τη Δημιουργική Απασχόληση των Παιδιών) στο ερευνητικό πρόγραμμα Αίσωπος με θέμα τη διαπολιτισμική αγωγή στο σχολείο. Συμμετείχε στη συγγραφή του βιβλίου «Ο δικός μας κόσμος» (εκδόσεις Δαρδανός) και στην παιδική παράσταση της Ε.Α.Δ.Α.Π. με τίτλο: «Έλα να ταξιδέψουμε». Εργάστηκε ως καθηγήτρια Παιδαγωγών Προσχολικής και Ειδικής Αγωγής στο Ι.Ι.Ε.Κ. Δομή. Από το 2011 είναι ιδρυτικό μέλος των Μικρών Ιστοριών.